Verder winkelen

NTD logo

Klantnaam: De Nationale Trombose Dienst

Branche: Zorg

Disciplines: Copywriting, online & contentmarketing

Sinds 2018 ondersteun ik De Nationale Trombose Dienst twee dagdelen per week bij uiteenlopende (online) marketingactiviteiten.

Van content marketing, copywriting, tekstschrijven en het redigeren van allerhande stukken tot het opzetten van buyer persona’s, marketingacties en het genereren van kwalitatieve leads. Ook hun social media kanalen heb ik grotendeels onder mijn hoede.

Dit is bij uitstek een prachtig voorbeeld van waarom ik zo van mijn werk houd. Je weet bij aanvang níets over het onderwerp. Bijt je erin vast. Maakt je de doelgroep eigen. En dan sla je toe ;)

Hugo Stoevelaar
Operationeel directeur

“Haar feedback is altijd snel, eerlijk en to the point. Het kost wat, maar dan heb je ook wat ;-)”
star_rate star_rate star_rate star_rate star_rate
star_rate star_rate star_rate star_rate star_rate

Vul hier uw eigen inhoud in.